Google tražilica:


Pretraži net
...ovaj blog




Postovi:
Image and video hosting by TinyPicWrong Turn 1.
Image and video hosting by TinyPicMaite Perroni,sretan rodendan!!
Image and video hosting by TinyPicSretan rođendan OK!
Image and video hosting by TinyPic1.april (prvi travnja) i veliki četvrtak (Isusova posljednja večera)
Image and video hosting by TinyPicVeliki petak
Image and video hosting by TinyPicLock the door, pretend you're safe. (THE STRANGERS)
Image and video hosting by TinyPicEvery nightmare has a beginning ("Cube zero")






Paa..ako zelite muziku..kliknite na 'play' →


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com




Ulogiraj se u blog:





Korisničko ime:









lozinka:












Cursors




SatiĆ xD


Fun Clocks and Countdowns





Ke$ha - TiK ToK

Wake up in the morning
feeling like P Diddy.
Got my glasses on,
I'm out the door,
I'm gonna hit this city.
Before I leave,
brush my teeth with a bottle of Jack.
'Cause when I leave for the night,
I aint coming back.

I'm taking,
pedicure on our toes, toes.
Trying on all our clothes, clothes.
Boys blowing our phones, phones.
Drop-toping.
Playing our favorite cds.
Pulling up to the parties.
Trying to get a little bit tipsy.

Don't stop, make it pop.
DJ blow my speakers up.
Tonight, I'm a fight,
'til we see the sunlight.
Tik tok, on the clock,
but the party don't stop, no.
Woha oh oh oh
Woha oh oh oh

Don't stop, make it pop.
DJ blow my speakers up.
Tonight, Imma fight,
'til we see the sunlight.
Tik tok, on the clock,
but the party don't stop, no.
Woha oh oh oh
Woha oh oh oh

Aint got care in the world,
but got plenty of beer.
Aint got no money in my pocket,
but I'm already here.
And now the dudes are lining up,
'cause they hear we got swagger.
But we kick em to the curb
unless they look like Mick Jagger.

I'm taking about,
everybody getting crunk, crunk.
Boys trying to touch my junk, junk.
Gonna smack him if he getting to drunk, drunk.
Now, now we goin' til they kick us out, out
or the police shut us down, down.
Police shut us down, down.
Po-po shut us -

Don't stop, make it pop.
DJ blow my speakers up.
Tonight, Imma fight,
'til we see the sunlight.
Tik tok, on the clock,
but the party don't stop, no.
Woha oh oh oh
Woha oh oh oh

Don't stop, make it pop.
DJ blow my speakers up.
Tonight, Imma fight,
'til we see the sunlight.
Tik tok, on the clock,
but the party don't stop, no.
Woha oh oh oh
Woha oh oh oh

DJ, you build me up,
you break me down.
My heart, it pounds
yeah, you got me.

With my hands up.
You got me now.
You got that sound
yeah, you got me.

DJ, you build me up,
you break me down.
My heart, it pounds
yeah, you got me.

With my hands up.
Get your hands up.
Put your hands up.

No, the party don't stop,
'til i walk in

Don't stop, make it pop.
DJ blow my speakers up.
Tonight, Imma fight,
'til we see the sunlight.
Tik tok, on the clock,
but the party don't stop, no.
Woha oh oh oh
Woha oh oh oh

Don't stop, make it pop.
DJ blow my speakers up.
Tonight, Imma fight,
'til we see the sunlight.
Tik tok, on the clock,
but the party don't stop, no.
Woha oh oh oh
Woha oh oh oh

Image and video hosting by TinyPic






< travanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Svibanj 2010 (2)
Travanj 2010 (2)
Ožujak 2010 (2)
Prosinac 2009 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Of

design by: Mia

kostur by ×

Banner by: Mia

Opis Bloga

Filmovi, serije, glumci, pjevači...itd.
Ovaj blog posvećen je njimaa.. Ali prvenstveno FILMOVI zubo
Pisati ću o svemu i svačemu... što vi volite, zato pišite prijedloge o kome
želite da pišem najnovije vijesti i poslušati ću vas yesnaughtykisskiss
Nadam se da će vam se blog sviđati. Ako želite komentirajte i pišite prijedloge, svoje mišljenje, kritike..
ali komentirajte u vezi posta sretan Sve komove vraćam . Duplo. thumbup
kisskisskisskisskisskiss


vas je online na blogu u ovom trenutku
:P







Linkovi

Co0L StraNiCcE..iGrE..FoRuMi..ChaToVi..itd :

Blog.hr
POMOĆ ZA BLOG!!!
Naaaajc00L StRaniCca na svijetu :D Fejss :P
Tu imaTe VideA KoLiko GoD HoČeTe :D

Ako ŽeLiTe da VaŠu StraNicu, FoRuM iLi BiLo Šta DruGo staViM U LiNkOve ReCiTe. Ali Vi OnDa StaViTe MoJ BLoGiĆ wink


BL0giCcHi:

RBD-Rebelde-para-siempre
Vanessa Hudgens fan =)
JusT One EmO GirL
JedNa GLaMuR0zNa SupaČ CuRka
OpaSne DjeVoJkE
Amy AnĐeo TaMe. SupaČ priČe i PosTove Ima :D

10 komentara ---> Linkovii.
Slobodno pitajte za razmjenu. Ako ja stavim vas..i vi mene stavite..inace vas brisem hehe beljzubo


Get your own Digital Clock




petak, 02.04.2010.

Veliki petak

Image and video hosting by TinyPic
Veliki petak je kršćanski spomendan Isusove muke i smrti. Slavi se u petak prije Uskrsa. Zajedno s Velikim četvrtkom, Velikom subotom i Uskrsom čini Vazmeno trodnevlje.
Na Veliki petak, ne slavi se euharistijsko (misno) slavlje. Oltar je bez križa, svijećnjaka, cvijeća i oltarnika, da se simbolizira Isusova muka i smrt, a vjernici se u crkvi okupljaju razmljišljajući o Isusovoj muci. Kod katolika, post je obavezan na Veliki petak, za sve osobe od 18 do 60 godina. Ne jede se meso toplokrvnih životinja niti mesne prerađevine, a dopušten je jedan cjeloviti obrok.



| Komentari [1] | Printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.